Promet
882.Izstavljanje računov na avtobusu mestnega prometa
Slišimo    Obdelujemo    Urejamo    Izvedeno    Zaključeno    Odziv občana   

Vrsta: Promet
Lokacija: Ulica heroja Staneta 1, 2000 Maribor, Slovenija
Objavljeno: 11.11.2019
Objavil: Primož Tručl

Opis

Hvalim možnost vnaprejšnjega nakupa (cenejše) vozovnice za avtobuse mestnega prometa, to je dobro in naj tako tudi ostane. Nakup vozovnice pri vozniku je zamuden in nepraktičen, redkokje po evropskih mestih, kjer se veliko gibam in uporabljam sredstva javnega prometa, je sploh možen.
Vendar pa je izstavljanje računa (oz. sploh kakršnokoli opravilo, ki ga mora izvajati voznik v zvezi s potniki ki vstopajo in že imajo kupljeno vozovnico!!!) v popolnem nasprotju z dosego cilja večje pretočnosti in hitrejšega vstopanja potnikov. To ni potrebno, je v vseh pogledih odvečno, pa tudi k varnosti v cestnem prometu ravno ne prispeva. Poleg tega je bil račun ŽE IZSTAVLJEN ob nakupu teh vozovnic. Predlagam, da MARPROM to takoj ukine, saj trenutno s tem po nepotrebnem obremenjuje potnike in voznike.

Slike



Location

Slišimo

Objavil: Primož Tručl

11.11.2019
Location

Obdelujemo

Pobudo je prejela v reševanje pristojna strokovna služba.

12.11.2019
Location

Zaključeno

Zahvaljujemo se vam za vaše sporočilo. In seveda se z vami načeloma strinjamo. Pa vendar vam želimo podati nekaj dodatnih informacij.
Vsak potnik, ki vstopi v avtobus, mora imeti veljavno vozovnico. Z veljavno vozovnico je hkrati tudi zavarovan v primeru nezgode.
Vsi potniki, ki imajo elektronske vozovnice, jih validirajo pri vstopu in se le-te avtomatsko beležijo. Potniki, ki ob vstopu prinesejo kuponček, jim mora voznik izdati nadomestno vozovnico, na kateri so zabeleženi
podatki o času vstopa in liniji in ne račun, kot ste navedli. Potniki, ki plačajo z gotovino, pa prav tako pri vozniku prejmejo vozovnico, ki hkrati velja kot račun (143. člen Pravilnika o izvajanju ZDDV).
Zavedamo se težav in jih bomo v doglednem času poskušali rešiti. V ta namen smo pri tehnološkem ponudniku naših storitev že naročili izdelavo kupončkov za eno vožnjo s QR kodo, ki jih bo možno kupiti
v predprodaji, na avtobusih pa jih bo naprava le prebrala. V prihodnjem letu pa je v načrtu tudi uvedba plačevanja z mobilnimi telefoni ter spletna prodaja vozovnic. Na ta način bo potnikom omogočen
lažji dostop do vozovnic v predprodaji in upamo, da tudi zmanjšan obseg nakupa vozovnic pri vozniku.
Da bi popolnoma ukinili nakup vozovnic pri vozniku, kot ste omenili, da je to praksa v razvitejših mestih, je potrebna uvedba kartomatov na samih postajališčih.
Potrebna bi bila precejšnja finančna vlaganja in teh sredstev trenutno še nimamo na razpolago.
V upanju, da boste z razumevanjem sprejeli naš odgovor, vas lepo pozdravljamo
Odgovorila: Mestna občina Maribor

15.11.2019