Ostalo
767.Avtomatski odzivnik - Marprom
Slišimo    Obdelujemo    Urejamo    Izvedeno    Zaključeno    Odziv občana   

Vrsta: Ostalo
Lokacija: Pohorska ulica 13, 2000 Maribor, Slovenija
Objavljeno: 10.06.2019
Objavil: Alen Pajić

Opis

Spoštovani,

že nekaj časa nazaj je nekdo prišel na "genialno" idejo o ukinitvi brezplačne številke za infornacije,pritožbe in pohvale, v zvezi z mestnim avtobusnim prometom. S tem pa se je predvsem socialno ranljive občane prisililo,da uporabljajo plačljivo stacionarno številko. Komunikacijski nivo "honorarnih sodelavcev",pa se je ob tem spustil na zelo nizko raven. A to ni namen moje pobude.
Od uvedbe plačljive številke je minilo kar nekaj časa, stsre telefonske številke pa še vedno krasijo avtobusna postajališča. Celo na plačljivi številki me odzivnik opozarja, da je številka brezplačna - Kar srveda ne drži.

Vsled slednjega želim podati naslednjo pobudo:

- Da se na avtobusnih postajališčih in ostalih površinah zamenja nepravilno telefonsko številko s pravilno

- Da se glasovno sporočilo odzivnika, na plačljivi telefonski številki ustrezno popravi,

- Da se vozni redi na postajališčih, poenotijo z voznim redom na spletu, ker prihaja do razlik.

- Predlagam tudi shemo mestnega avtobusnega prometa v večji resoluciji. Trenutna je nepregledna in očem izredno neprijazna.

Slike



Location

Slišimo

Objavil: Alen Pajić

10.06.2019
Location

Obdelujemo

Pobudo je prejela v reševanje pristojna strokovna služba.

11.06.2019
Location

Zaključeno

Zahvaljujemo se za vaše pobude in predloge.
Na avtobusnih postajališčih v Mestni občini Maribor smo na postajnih stebrih že pred časom staro telefonsko številko informacij zamenjali z novo, medtem ko smo na večjih postajališčih z nadstrešnicami, kjer je številka zapisana na kartah linij, deloma to že storili ob zamenjavi starih kart, v celoti pa bomo do konca leta. Podobno smo tudi na večini mestnih avtobusov že zamenjali oziroma prelepili stare številke z novimi, na preostalih pa bomo to opravili do začetka julija. Pri tem bi radi poudarili, da tudi v primeru, če potnik pokliče na našo predhodno številko 080 11 16, na njej dobi ustrezno informacijo o novi, na katero se lahko obrne.

Besedo »brezplačen« smo v uvodnem glasovnem sporočilu na avtomatskem odzivniku nove številke informacij 059 180 482 že izbrisali. Nova številka resda ni brezplačna, ni pa tudi posebej plačljiva oziroma komercialna, temveč gre za običajno telefonsko številko. Zato po nekaterih pojasnilih beseda brezplačen klicni center ni sporna, v izogib nejasnostim pa smo jo, kot rečeno, izbrisali iz sporočila.

Trudimo se, da so vsi naši uradni vozni redi poenoteni, tako vsebinsko kakor vizualno.

V kolikor se po »shemo avtobusnih linij« razumejo karte avtobusnih linij na posameznih postajališčih, se tega problema zavedamo, a smo pri tem omejeni z razpoložljivim prostorom v vitrinah na postajališčih ter številčnostjo in razvejanostjo avtobusnih linij, ki jih je treba prikazati na karti.
Odgovorila: Mestna občina Maribor

27.06.2019